Minden cégnek szüksége van székhelyre, azonban nem mindegy, hogy mennyit fizetés és mennyi időt tölt el a hivatalos ügyeinek intézésével. Érdemes ahelyett, hogy irodát bérelne az ember, igénybe venni a székhelyszolgáltatás kényelmét.
Az irodák bérlése rendkívül sokba kerülhet, sok esetben ráadásul azért döntenek a cégtulajdonosok az iroda nyitása mellett, mert se idejük, de kapacitásuk nincsen arra, hogy az otthonukban rendezzék be a cégük székhelyét (ez amúgy is számos kellemetlenséggel járhat). Így bérelnek egy irodát, azonban mivel továbbra sincsen idejük arra, hogy ők intézzék az adminisztratív munkát, fel kell venniük egy teljes állású titkárnőt is, aki a hivatali időt bent tölti az irodában és fogadja a leveleket, valamint rendezi azokat, és ha úgy adódik, bemutatja őket a NAV-nak.
Viszont egy iroda bérlése és a titkárnő fizetése egyaránt magas költségekkel jár, így érdemes váltani, a sokkal kézenfekvőbb és költséghatékonyabb székhelyszolgáltatásra!
A székhely szolgáltatás lényege, hogy egy fix helyen fogadja, kezeli és tárolja az ügyfeleinek a hivatalos iratait, és egy ellenőrzés alakalmával bemutatja azokat a NAV-nak. A szolgáltatás költségei jóval alacsonyabbak mint amennyi az irodai költségek lennének, és még időt is megtakaríthatunk.